After Work

Jag har haft en jättebra dag!

Jag började min dag med att sova ut för en gång skull ^^ (Pappa gick ut med Mira). Sen tittade jag På "Australia". Ida sa att den var så bra så jag tänkte att det var dags att se den. Och jag håller med Ida. Den var verkligen bra! :P Den får man nog se nån mer gång.

Klockan halv ett gick jag till jobbet för att hjälpa till i några timmar bara. Jag vet inte varför men det kändes som att alla gamlingarna var extra snälla idag :D Eller så var det bara för att jag redan var på så bra humör ;)

Efter jobbet bestämde jag, och sex andra från jobbet, att vi skulle gå på After Work på Harry's. Det var nästan fullsatt, för de hade tydligen en slags tävling på Harry's varje torsdag. Det var ett musik/film/tv-serie-quiz!Jättekul! Det var otroligt svårt, men vi hade så kul när vi klurade på alla frågorna ^^ Ni måste verkligen gå dit en torsdag och prova, för det var fantastisk roligt!

Nu är det dags för sängen. Jobb imon igen och sen träning. Sov sött!

Dagens Låt:
Elvis - Suspicious Minds


Kommentarer
Postat av: ida

Menar du mig? Jag har aldrig sett den filmen, bara hört att den ska vara bra ;) Vill dock se den :)

2009-11-06 @ 00:23:41
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha okdå, jag trodde verkligen att det var du som hade sett den XD men du kanske bara sa att du ville se den ;) Men det var väldigt bra i alla fall ^^

2009-11-06 @ 14:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0