I can't wait

Idag är det:

- fyra dagar kvar tills jag fyller 20!
- tre veckor kvar tills Linda kommer hem!
- fyra veckor kvar till julafton
- femton veckor kvar tills Australien!

Jag längtar så till jul. Jag tycker det är så mysigt med julstämningen med julmusik, pepparkakor, lussekatter, julgran, glögg, saffran, snö, värmeljus, adventljusstakar och allt annat som hör till. Det är det bästa tiden på året! I år hoppas jag verkligen på att vi får lite snö på julafton också. Det blir ingen riktig jul annars, så jag ska hålla bägge tummarna så att vi får lite snöfall.

Nu har jag äntligen bokat min biljett till Australien också. Den 8 mars åker jag iväg mot "the land down under" och sen kommer vi inte hem förrän den 24 maj. Det ska bli så fantastisk roligt att få komma iväg och se nåt annat än Borås och Sverige. Vi hade först tänkt att vi skulle åka till Cook Islands, men när Ida hade varit och kollat runt lite på resebyråer hade de undrat varför vi ville åka dit. Det är tydligen dubbelt så dyrt som Fiji och det händer ingenting där, så nu fick vi tänka om lite. Men Fiji låter ju inte så hemskt heller. Eller?

Snart kommer Linda också! Det känns som hon varit borta i ett år, så det är på tiden att hon kommer hem nu.


Winter Wonderland

Dagens Låt:
The Pogues - Fairytale Of New York

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni får skynda er hem till min födelsedag :) glöm inte det!! ;)

2009-12-02 @ 09:38:01
URL: http://lindawikfors.blogg.se/
Postat av: Jennie

Så klart vi ska! :D Vi kommer direkt från flygplatsen! ;P

2009-12-02 @ 11:51:27
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0