Happy birthday to me!

Idag fyllde jag 20 år!

Jag har känt mig glad hela dagen. Som om jag ätit ett lyckopiller eller nåt. Men det är väl så det ska vara på ens födelsedag. Jag har i alla fall haft en jättemysig dag. Familjen kom och väckte mig med presenter och frukost på sängen. Jag fick en ring, ett par skor och hela Förhäxad-boxen! Så nu kommer jag sitta framför tv:n i några dagar ^^

På kvällen blev det kalas med släkt och vänner. Tacos, prinsesstårta, mer presenter och godis. Gott!

Nu är det dags för The Used igen :)

Födelsedagens Låt:
The Used - Meant To Die


Kommentarer
Postat av: ida

GRATTIS!! Låter som om du haft en jättemysig dag :) puss

2009-11-29 @ 01:52:52
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0