I want to get away, I want to fly away

Japp, jag blev allt lite sjuk av sprutan. Hade huvudvärk och feber igår, men det försvann på några timmar så det var inte så farligt. Men det gör riktigt ont i armen där jag tog sprutan. Känns som hela armen är ett enda stort pulserande blåmärke ^^ Men det går väl bort så smningom också. Hoppas jag ^^

Åh, vad jag längtar till Australien nu! Jag vill bara bort härifrån och uppleva nya saker. Nu. Är så himla trött på att göra samma saker varenda dag. Knalleland, titta på film/tv, datan, läsa, jobba, träna... Ja, det börjar bli lite enformigt ;) Så det ska bli såå skönt att få komma iväg snart! :D Och så saknar jag Linda, Ida och Nina något otroligt. Tur att Linda och Nina kommer hem till jul och sen är det inte långt kvar tills jag åker ner till Ida :P
Ni kommer inte bli av med mig på flera månader när ni kommer hem. Så sällskapssjuk är jag nu ;) haha

Nu ska jag göra som vanligt igen. En liten prommis och sen fortsätta läsa :)

Hope to see you soon!

Dagens Låt:
Jason Derulo - Whatcha say


Kommentarer
Postat av: ida

Kan du inte komma nu diiirekt!!? Ska bli så kul, är laddad, längtar!!

Saknar dig, puss!

2009-11-01 @ 23:44:20
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jo, jag kommer nu!!! Ja, vi kommer ha hur kul som helst! :P Saknar dig med! jag kommer så fort jag kan! ^^ puss

2009-11-02 @ 22:05:44
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0