You drive me crazy

Idag har jag haft en väldigt produktiv dag. Jag har:

Diskat
dammsugit
Tvättat
Gått långpromenad med Mira
Badat Mira
kammat och klippt Mira
Bakat
Pratat med Ida och planerat resan :D
Köpt present till Emeliebajs :)
Ritat lite
Och tittat på mer Grey's ^^

Det var väl inte så dåligt? När jag är ledig brukar jag oftast bara ligga i soffan och dega, men idag är jag riktigt nöjd med mig själv ^^

Imon fyller Emelie 20 år! :P Grattis! Får se om jag hinner förbi en snabbis efter jobbet och fira henne lite. Hoppas du får en underbar födelsedag :D

Nu är det dags för natten. See you tomorrow!



Dagens Låt:
Britney Spears - Crazy (Nostalgitripp ^^)

Kommentarer
Postat av: ida

Åå vad du målar fint! Älskar din stil på hur du ritar!

2009-11-04 @ 13:44:08
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0