And I remember the truth

Idag spelade vi träningsmatch mot Byttorp inomhus. Det var faktiskt riktigt kul och man märker vilket dåligt tempo det är på våra träningar i vanliga fall jämfört med idag. Jag var helt slut!
Vi spelade fyra matcher och varje match var tjugo minuter, så det blev en del spelande. Vi vann två, spelade en oavgjord och förlorade sista matchen så jag är nöjd ^^ Vi var helt klart bättre än dem, men i sista matchen var vi helt slut. Vi hade faktiskt bara ett lag och de hade två, så vi fick ju spela mer och det var därför vi var så trötta ;P haha

Inatt sov jag hos farmor och farfar för Jesper skulle ha röjarfest hemma hos oss. Så jag mamma och pappa blev utkörda. Men det var riktigt mysigt att sova hos farmor och farfar för det har jag inte gjort sen jag var 5 eller nåt ^^ Får göra det nån mer gång :)

Dagens Låt:
Joshua Radin - Winter

"I know you're scared but I'll soon be over it, that's part of it all.
part of the beauty of falling in love with you, is the fear
you wont fall."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0