Baby you're the right kind of wrong

Det har varit en väldigt lugn och skön dag idag. Jag har inte gjort någonting och det har varit hur gött som helst ^^ Eller jo, jag var i stan med mamma på morgonen en stund och jag köpte en tröja och ett par nya jeans. Men annars har jag inte gjort nåt ;)

Jag har läst ut Twilight-boken nu igen, så ikväll tänkte jag börja på New Moon. Kan kanske vara bra att läsa den för typ åttonde gången så att man inte har missat nåt ^^ Men de är så otroligt bra så jag kan inte låta bli!

Har precis ätit McDonald's och tittat på en film med familjen. Nu tänkte jag läsa och lyssna på lite bra musik.

Sov sött!

Dagens Låt:
Michael Jackson - Dirty Diana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0