Sjöbo!

Oj, det var ett litet tag sen jag skrev nu. Och jag som hade bestämt mig att vara duktig och skriva varje dag ^^ Får börja med det nu då ;)

Då ska vi se...
I fredags var det först jobb som gällde och sen träning efter det. Vi ska tydligen spela nån träningsmatch inomhus mot Byttorp nästa fredag. Kan vara kul att köra över dem en gång ;)

Jo, det snöade jättemycket i fredags också :D Konstigt för att vara mitten av oktober ju. Jag var inte riktigt beredd på en snöstorm så jag var ganska blöt om fötterna i mina Converse ^^ Snön försvann ju nästan lika fort som den kom, men det var mysigt så länge det varade. Och Mira hade i alla fall jättekul sa farfar som var ute och gick med henne :) Synd att jag missade det bara.

Resten av helgen har beståt av jobb och mera jobb. Tråkigt, men jag måste ju jobba om jag ska ha råd att åka till Australien, USA och England ^^

Igår kväll (söndag) gick jag till Johanna för att prata med henne och Emson om vad vi ska hitta på nu när vi fyller 20! :D Vi har inte riktigt kommit fram till allt än, men vi kör nog på en fest i alla fall ;) Ska bli hur kul som helst! :P Synd att inte alla vännerna kan vara med bara... Vi får fira igen när ni kommer hem ;P

Och Nina var ju hemma över helgen också! Så roligt att träffa henne igen, även om det bara var en kort stund :) Har saknat henne jättemycket. Hoppas att jag snart kan åka och hälsa på henne där borta :D

Här kommer några snö-bilder från i fredags:








Inte lite snö, eller hur? :)

Jag ska vara ledig i några dagar ju så det ska vara skönt att bara ta det lugnt och dega i några dagar nu ^^ Imon ska jag baka piroger med mormor och sen ska jag till sjukgymnasten och kolla upp ryggen. Fan också att gamlingarna väger så mycket! ;P hahaha nej, skoja bara. De är så söta :D På torsdag ska jag gå och hälsa på en av mina tanter som fyller 89 år :) Måste gå dit och gratta henne för hon är så himla gullig ^^ När man jobbar med människor och träffar dem i stort sett varje dag blir de ju en del av ens liv. Så jag har inte bara en farmor och farfar längre. Jag har typ 50 ^^ Eller man skulle kunna beskriva det som så i alla fall ;)

På söndag blir det att hitta på nåt med Emson. Vi tänkte gå och se den nya Fame-filmen :) Hoppas den är bra. Det var ett tag sen vi hittade på nåt nu, så det ska bli kul med en heldag :)

Jaha, det var väl allt för tillfället. See U Later!

Dagens Låt:
The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down






Kommentarer
Postat av: ida

Vad fina bilder! Hade det inte varit för vart jag har varit ida gså hade jag varit rikigt avundsjuk ;) kolla in på min blogg om några timmar så ska du får se ngn härligt!



vad fin den sista bilden på dig var! Ditt öga riktigt lyser!



Ja när alla är hemma igen ska vi ha en supermega fest! Då blir det röj ;)



pussar och ha det så bra där hemma i kylan!

2009-10-20 @ 08:33:41
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0