If I ask you to stay, would you show me the way?

Då var tattardagen över. Det blev en väldigt mysig dag. Vi började hos Emeliebajs med att bara slappa, tjöta och tracka på dansbanskampen ;) Fy fan vad dåliga vissa band är! Och ändå tycker domarna at de är så bra! Såå konstigt! hahaha

Vi hann med att baka en kladdkaka också för vi blev lite sockersugna (som vanligt). Sen bestämde vi oss för att gå och se "Fame" på bio. Den var väl ganska bra faktiskt. Mycket bra dans och musik, men den var ändå inte så bra som jag trodde den skulle vara... Men jag slapp i alla fall att se en svensk film den här gången ^^

Efter bion tog vi en promenad hem. Vi släppte ju av lite folk på vägen så till slut var det bara jag och johanna som skulle mot Sjöbo. Kul att tjöta lite på vägen :)

En undebart mysig dag som vi får göra om snart igen! Och då får Nina, Ida och Linda se till att ta sig hit också för vi saknar er!

Roligt att träffa Mattzone igen med. Det var ett tag sen vi träffades så det var skönt att höra att han mår bra. I veckan blir det nog en promenad med Mira så vi får prata lite till :)

Nu ska jag titta lite mer på Grey's och sen blir det natten. Ses imon!

Kvällens Låt:
Asher Book - Try

"If i walk, would you run?
If i stop, would you come?
If i say you're the one, would you believe me?"


Kommentarer
Postat av: Nina

Definitiv på!

Postat av: Nina

Saknar er med<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0