We're just ordinary people

Blev en pysseldag med Johanna idag. Vi började med att åka till knallelnd och inköpa lite grejer för att kunna göra vårt pyssel, och sen höll vi på i några timmar och klippte och klistrade ^^ Eller jag pysslade och johanna sparade bilder på datan. Tror inte riktigt hon har fattat det där med pyssel helt och hållet ;) Men en väldigt rolig och avslappnande dag :)

När jag kom hem hade mamma oh moster bakat pumpapaj och gjort lite halloween-stämning hemma. Så vi hade det mysigt en stund med värmeljus och lite pumpapaj :)

Sen tog jag en liten promenad med Mira och jag hade turen att få med mig Mattzone en stund. Roligt att prata med honom igen. Har verkligen saknat honom <3

Imon bär det av till Göteborg med hela gänget. Jag, Mattzone, Markus, Albin, Emelie och Johanna. Ska bli riktigt kul :P Hoppas jag hittar nåt bara. Det brukar inte alltid bli så ;)

Dagens Låt:
Sam Sparro - Black & Gold


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0