Teardrops on my pillow

Då har jag varit i Göteborg idag. Det blev jag, Mattzone, Albin, Johanna, Emelie och Yo som åkte till slut. Markus kunde tyvärr inte följa med. Får bli nästa gång istället.
Vi gjorde väl det vanliga. Kollade lite i affärer, åt lite thai-mat och köpte lite godis. Tråkigt var att jag inte hittade nåt av det jag letade efter. Jag skulle köpa en vinterjacka, en klänning, lila converse och lite pysselsaker, men jag kom bara hem med en påse godis ^^ Men vi hade roligt i alla fall. Vi åkte snålskjuts med spårvagnen och promenerade i typ en halvtimma till en skate-affär. Det var kul att se lite annat av Göteborg än bara Nordstan och Femmanhuset.

Jag har precis pratat en stund med Linda via webbkameran :D Härligt att höra att du mår bra :) Se nu till och gör lite mål idag så att ni vinner marchen! ;P

Nu ska jag läsa lite i Twilight (igen ^^) innan jag ska sova, för imon är det dags för jobb igen. Känns lite tungt nu när jag har varit ledig sen i lördags, men det brukar vara okej när man väl kommer dit ju. Så jag får hoppas på det.

See ya!

"If you could see that I'm the one who understands you
been here all along so why can't you see,
You belong with me
Have you ever thought just maybe
you belong with me"

Kvällens Låt:
Taylor Swift - You Belong With Me (tack vare Linda ^^)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet!! visst är den låten bra :) hihi!!

2009-11-04 @ 04:43:04
URL: http://lindawikfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0