Nöff, nöff...

Jaha, då har jag tagit sprutan för svininfluensan nu. Jag brukar tycka att det är så hemskt att ta spruta, men det var faktiskt helt okej. Gjorde inte ont eller nåt. Men nu får jag väl förvänta mig att få lite influensasymptom imon. Lite ont i kroppen och feber kanske. Hoppas jag slipper undan.

Det har ju varit sånt himla tjat om det här med influensasprutan så jag är bara glad att det är gjort nu. Men jag måste ju iofs ta en till spruta om tre veckor också ^^

Imorgon ska jag till Majsan och äta lutfisk och rislamalta :) sen åker jag och mamma til kyrkogården för att tända lite ljus. Så det sak bli en mysig morgondag. (om jag nu inte blir sjuk vill säga ;P)

Nu ska jag prata lite med Linda.

Sleep Tight!

Dagens Låt:
Taylor Swift - Breathe

Kommentarer
Postat av: ida

Skönt att du tagit sprutan, gör alla det eller? Det är så skönt att vara här nere i Australien för ingen, verkligen ingen pratar som den där influensan. Den finns lixom inte, tror det är lite för nojig i Sverige, meida gör sjukdomen 100 gånger värre än den förmoligen är.

tur att du är skyddad iaf!

pussar

2009-11-01 @ 12:11:56
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nej, alla tar inte sprutan. Bara de som vill. Men de som jobbar inom vården eller inom skolan prioriteras och därför fick jag ta den nu :) Tänkte att det var lika bra så att jag inte skulle smitta de gamla :)

Haha ja, det är vi i Sverige som är så hysteriska så fort det händer nåt. Jag tror inte att det är så farligt egentligen, men ja tog den för säkerhets skull ^^

2009-11-01 @ 16:06:58
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/
Postat av: ida

Jaha, vad bra! Skulle oxå tagit den om jag varit hemma, helt klart! Försökte få den innan jag åkte med det fanns ju inget vaccin då.. Känner du ngn som fått influensan?

2009-11-01 @ 23:43:28
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: Jennie

Du får säkert ta den där nere om det blir så hysteriskt som det är här ;) Nej, jag känner ingen som fått den än. Min faster kanske hade den, men hon fick tamiflu och då försvann symptomen på en dag. Men hon visste ju itne ens om det var influensan eller inte, men hon fick tamiflu för säkerhets skull :)

2009-11-02 @ 18:43:03
URL: http://realityismerelyanillusion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0