My weekend of fun

Igår blev det att se Sverige-Damark på storbilds-TV nere på Sjöbovallen. Riktigt kul för det var jättemycket folk :D Synd bara att de förlorade. J*vla danskar! ;) Men vi spelade bra ändå, så det var i alla fall bättre än sist ;)

Idag var jag i Göteborg en snabbis med mamma och bror. Han skulle köpa nya skor och det var typ enda anledningen att vi åkte dit, men det fanns naturligtvis inga i hans storlek. Så jag köpte lite pyssel-saker istället :D Så nu kan har jag lite att göra i några dagar ^^

Jag hade inget att göra en eftermiddag häromdagen så jag började städa lite i mina lådor och då hittade jag lite gamla teckningar som jag gjort för några år sedan :) Var bara tvungen att lägga upp en bild på en av dem bara för det ^^


Ab Imo Pectore

Dagens Låt:
Ryan Cabrera - I Will Remember You


Kommentarer
Postat av: ida

Du är såå duktig!

2009-10-12 @ 00:58:14
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0