Sleepover!

Jag ska sova hos farmor och farfar imorgon natt. Och vet ni varför? Jo, för att min bror ska ha hela sin klass hemma hos oss för en "uppesittar-kväll". Det ska alltså sitta uppe hela natten och titta på film, spela poker och tjöta och sen gå till skolan morgonen efter. De kommer ju vara helt slut! Men det låter ju väldigt roligt ^^
Därför blir jag utkörd ur huset så jag får spendera natten hos farföräldrarna. Dessutom jobbar jag till halv tio på kvällen så det skulle ju varit skönt att sova i sin egen säng. Men man får ju i alla fall alltid god frukost när man sover borta ;) hahaha

Hoppas att bror får en roligt natt :D

Nu är det dags för natten för mig. Sweet dreams!

Kvällens Låt:
Tegan And Sara - Where Does The Good Go


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha åh jenniebajs, nu har jag hittat till din blogg med (a) det blir som på alla andras bloggar att jag kommer få läsa några inlägg i taget och kommentera på för jag inte kollar allas varje dag (vilket jag borde) haha <3



så nu har jag något att göra ikväll iaf ;)



si ju tomåråw. puss <3

2009-10-22 @ 21:16:38
URL: http://tattarbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0