Brända mandlar med kolor på toppen!

Höstmarknad i helgen och även om det är samma gamla skit som varje år så måste man ju bara åka ner och gå ett varv. Mysigt med allt folk, brända mandlar och indianmusik ;) Så jag och johanna åkte ner en liten stund och köpte lite godisremmar och några munkar.
Sen blev det knalleland med mamma för att köpa skor, men naturligtvis finns aldrig de skorna jag vill ha så jag kom hem med en bok istället ^^

Tittade precis på Idol och jag har redan några favoriter :D Än så länge tycker jag att Tove, Erika, Clara och Calle är bland de bästa. Men det finns ändå ingen som slår Erik Grönwall! Såå bra! Därför blir dagens låt tillägnad honom ^^

Jobb tidigt imon igen så nu är det sängen som gäller. Nighty night!

Dagens Låt:
Skid Row - 18 and Life


Kommentarer
Postat av: Linda

åå, vad mysigt! hade också velat gå, men jag får ju nått på posten om några dagar så då kan man ju säga att jag var där ;) hihi!

miss u!!

2009-09-26 @ 07:14:27
URL: http://lindawikfors.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja, du får ju ett litet smakprov ;) Är det nåt annat du vill att jag ska skicka med när jag ändå ska skicka godiset ? :D

Puss<3

2009-09-26 @ 16:09:11
Postat av: ida

Åh vad mysigt med höstmarknad! vill oxå gå!

2009-09-27 @ 00:11:07
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0