Could you whisper in my ear...

Åh, vad jag saknar Linda!
Jag vet inte vad jag ska göra när Ida och Nina också försvinner. Jag är ensam kvar i tråkiga Borås och jag behöver mina vänner men framförallt min bästa vän. Tack och lov för datorer och mobiltelefoner så att man kan hålla kontakten så bra. Jag kommer att bomba er alla med sms och facebook-meddelanden ^^ bara så att ni vet ;)
Längtar så till jul. Då kommer bästaste hem igen, så jag äntligen får träffa henne igen och bara vara och inte göra nåt speciellt. Det finns inga som kan ha så kul när man egentligen inte gör nåt, som vi två kan ;D haha  
Saknar dig nåt otroligt!! See U soon!! :D

"I wanna wake up where you are
I won't say anything at all
So why don't you slide"

Dagens Låt:
Goo Goo Dolls - Slide 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0