19-09-09

Har varit på 13-års kalas idag. Kajsa blev tonåring och det var ju tvunget att firas ;) Blev smörgåstårta och en tårta med stora idolen Michael Jackson på. Jag tror att allt hon fick hade nåt att göra med MJ. Skivor, planscher, böcker...^^ Var i alla fall en väldigt god tårta ;)

Annars har det inte hänt så mycket idag... eller jo, jag har köpt en fotölj till mtt rum så nu behöver man inte sitta på golvet om nån kommer på besök ;) Och så är den jättebekväm :)

Jo, Linda... jag lovade ju at lägga upp lite ny musik till dig med, men jag hinner inte det ikväll. Jag gör det så fort som möjligt imon istället :) <3

Sleep Tight! Bye!

Dagens Låt:
Green River Ordinance - On Your Own


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0