"Aaa, naked people! Help me!"

Vi har spelat våran sista seriematch nu. Vi mötte bottenlaget Södra Ving. Första halvlek var vi inte helt med (som vanligt) så det stod bara 2-1 i halvlek. Men andra halvlek satte vi igång och spelade och gjorde mål efter mål, så slutresultatet blev 11-1 :) Tyvärr vann Mariedal mot Ulricehamn så vi gick miste om kvalplatsen, men vi får väl helt enkelt satsa på att vinna nästa år istället :D

Efter matchen åkte jag och Emson till Ida en stund. Ida och Emson bakade äckliga biskvier ;) och jag pratade med Linda i en timma. Det är så bra med videosamtal. Det känns ju som att hon bara sitter hemma i sitt rum och pratar, inte i ett collegerum på andra sidan jordklotet!

Nu hoppas jag kunna bli kidnappad av sömnen, så jag säger godnatt och sov sött :)

Bye!

Dagens Låt:
Feeder - Feeling a Moment


Kommentarer
Postat av: Linda

haha! naked people!! ;) det var superkul!! vad bra att ni vann, vi får lära av er, vi förlorade igen med 5-0. tusan!

2009-09-21 @ 08:15:12
URL: http://lindawikfors.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahaha ^^

Ja, nu får ni börja vinna också :P Ja, det var bra att vi vann men surt att Mariedal vann, för nu kan vi ju inte gå upp :( Men 11-1 är ju bra! ;D

2009-09-21 @ 11:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0