Första Inlägget


Jag har bloggat innan men jag hade väl inte direkt nåt att säga just då, men nu känner jag att det är dags att göra ett nytt försök ^^

Sitter just nu i min säng och lyssnar på musik. Jason Mraz - If it kills me är det som spelar just nu. En helt underbar låt, så om ni inte har hört den måste ni lyssna!

Mira ligger jämte mig och snusar. Vi har precis kommit tillbaka från en skogspromenad i det fina vädret :) Hon är så söt! och speciellt när hon sover på min fot ;)

Ska snart gå och jobba. Jobbar kväll ikväll så jag missar träningen. Det känns ju lite tråkigt, men man måste ju tjäna lite pengar emellanåt också ^^ Så idag blev det gamlingar istället för svettiga fotbollsspelare.

Linda har åkt iväg till USA nu. Hon har åkt till San Fransisco för att läsa på college, och spela en massa fotboll :) Jätteroligt för henne och hon kommer få träffa så många nya människor :D Men jag saknar henne nåt otroligt. Borås är inte detsamma utan lilla Linda och hennes skratt. Längtar tills jag får hälsa på henne :)

Och snart åker Ida också iväg. Dock inte till USA utan hon bär av till andra sidan jordklotet till Sydney, Australien. Gud vad häftigt! Hon ska jobba och stanna kvar i ca 6-12 månader.

Alla åker iväg. Snart är det bara jag kvar. Eller det känns i alla fall som det. Alla vet vad de vill göra och satsar på det. Vad skänt det skulle vara att veta vad man vill göra med resten av sitt liv. Att ha allting planerat och under kontroll. jag vet fortfarande inte vad jag vill göra. Det finns ju så mycket att välja mellan. Ska man fortsätta jobba, eller kanske resa och se sig om i världen, eller plugga direkt medan man har studietekninken inne...
Ja, jag har inte kommit fram till nåt ännu i alla fall. Får se vad som händer framöver. Allt ordnar sig till slut. Det gör det alltid. Behöver bara fundera lite till.

"Dream big"

Dagens Låt:
Jason Mraz - If It Kills Me



Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt att du skaffat en ny blogg, ska följa den slaviskt! Du kan vara lugn, jag har ingen plan heller... men ett bra tips är att hoppa på och säga ja till allt som ger dig en chans, prova det, tror man kan komma långt på det. Kanske inte exakt dit du vill men om inte så har du iallafall fått en ny upplevelse! Puss

2009-09-17 @ 23:24:45
URL: http://idagunnarsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det var ett bra råd. Får nog följa det om jag vill ta mig någonstans och slippa stanna i Borås ^^

2009-09-18 @ 17:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0