The whole world is moving and I'm standing still

Nu har jag köpt godis till dig Linda! :P Massvis med godis som jag ska posta imon eller på måndag (får se om det är öppet imon) ^^ Hoppas remmarna håller sig någolunda bra , så att de inte smakar gummi när de kommer fram till dig bara ;)

Jag försökte komma på nåt personligt att ge Ida nu innan hon åkte till Australien och detta blev vad jag kom fram till. Den blev tyvärr inte så bra för den blev väldigt stressad. Hade bara en kvart på mig ^^ Men jag ska fixa till den (så att man ser att det är jag och Linda) och sen lägga upp den en gång till när den är klar :)



Friendship <3

Dagens Låt:
The Weepies - The World Spins Madly On

Kommentarer
Postat av: ida

Den är så himla fiin! Just nu ligger den inplastad på min hylla, ska se om jag kan hitta en ram eller iaf lite tejp att sätta upp den med ;)

Du är så duktig! Allt bra hemma? puss

2009-09-27 @ 00:08:56
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja, det får du göra :P Så du vet att vi är med dig varje dag ^^

Ja, allt ät väl bra här hemma med. Men det har rlivit riktigt kallt. Har både mössa och vantar på mig när jag går till jobbet på morgonen ^^ Och så är det ganska tråkigt utan er här, men det får väl gå bra :) Hoppas att jag snart får komma och hälsa på :D

2009-09-27 @ 17:24:37
Postat av: Linda

åååå, candy till mej!! :) me like!! haha!! kommer kolla posten varje dag nu :D hihi!

vad fint du har målat! den ska jag också skriva ut och hänga upp, behöver pynta mina väggar, det är vitt och jättetråkigt! :)

miss u!

2009-09-28 @ 07:01:26
URL: http://lindawikfors.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ska skicka godiset idag, så jag hoppas du får det snart :D

Ja, det får du göra så att det blir lite hemtrevligt ^^ <3

2009-09-28 @ 14:57:32
Postat av: matilda

gud det var hur fint som helst ju:) sissi och kajsa hälsar att det var fint med och kajsa undrar om du kan måla michael jackson i köket?:D

2009-09-29 @ 22:19:45
Postat av: matilda

gud det var hur fint som helst ju:) sissi och kajsa hälsar att det var fint med och kajsa undrar om du kan måla michael jackson i köket?:D

2009-09-29 @ 22:20:17
Postat av: Anonym

En kvart!? :O grym!

2009-10-10 @ 14:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0