You are not alone...

Sista kvällen med Ida idag.
Tråkigt...
Ledsamt...
Ensamt...
Det är väl ungefär så det känns nu. Och det kommer väl inte bli bättre så snart för på söndag åker Nina också.
Men jag hoppas verkligen att både Ida och Nina för det underbart! Träffar en massa nytt folk och upplever en massa nya saker :)
Och snart kommer jag och hälsar på! Ni blir inte av med mig så lätt ska ni veta! ^^ För jag tänker verkligen inte stanna kvar här och bara låta er få ha allt det roliga ;)

Dagens Låt:
Imogen Heap - Hide and Seek

Kommentarer
Postat av: Nina

Du måste komma det förväntar jag mig också! <3

Postat av: Jennie

Ja, det ska jag göra så klart! :D <3

2009-09-22 @ 07:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0