Airlie Beach

VI ar just nu i Airlie Beach. Vi har lamnat den laskiga gubben och taltar nu pa en camping ca 1,5 km utanfor stan. Det finns ju inte sa hemskt mycket att gora i ett talt sa vi tog en promenad in till stan for att kika lite. Det har fullkomligt sporegnat hela dagen! Inte kul! Vart talt kommer sakert vara helt genomdrankt nar vi kommer tillbaka. Just our luck!
Vi blev lite hungriga for en stund sen sa vi tog varsin glass pa ett stalle som heter Gold Rock. Jag tankte inte pa vad hon sa nar jag betalade utan jag gav henne bara lite pengar, sa sen nar jag tittade pa kvittot fick jag nastan en shock. 50 spann for EN kula! Rena ranet ju! Tur att glassen var god! ;P
Pa sondag ska vi ut och segla runt Whitsunday oarna. Det ska bli jattekul! Hoppas bara att vadret blir battre till dess. Inte kul att spendera tre dagar pa en bat i osregnet ;) Pa onsdag aker vi vidare harifran mot Cairns. Vi stannar formodligen i Townsville pa vagen upp ocksa for att det ar sa langt att aka. Vi kanske till och med tar en tripp ut till Magnetic Island. Vi ska bara fa tag i danskarna och se vad de sager om on :) Och sen blir det Fiji efter det :D
Sa nu ar det bara fem veckor kvar har i Australien. Josses vad tiden gar fort! Men jag borjar faktiskt langta hem lite mer nu. Jag har ju sa mycket roliga saker att gora nar jag kommer hem :P Green Day, Pier Pressure med THE USED!!!!!!!!!!!!! :P Mormors 70-ars kalas, midsommar och sen jobba :D Det ska bli sa kul!

Hoppas, hoppas att taltet star kvar. Det ar i alla fall bara en natt till sen blir det hostel och bat ;)

Ha det bast alla dar hemma! Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Gumman!

Låter härligt med segling! Hoppas ni inte blir sjösjuka ;)

Idag ska jag fika på stan med Mia. Vi diskuterar lite angående en födelsedag till sommaren. Vi berättar mer sen, vill ju inte avslöja något på nätet...;)



Många kramar till dig och Ida.



2010-04-17 @ 08:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0