Town of 1770/Agnes Water

NU befinner vi oss i pa ett Hostel i Agnes Water. Vi har varit har i tre dagar nu, men de haller pa och bygger om sa Internetet har inte funkat. Vi kom hit for att vi hade nagra extra dagar innan woofingen som vi var tvugna att hitta pa nat och alla sager att man borde aka hit. Nu nar jag har vart har forstar jag inte varfor de rekommenderar nan att aka hit. Det ar typ varldens minsta by med en mataffar och en surfshop och det hander absolut ingenting. Dagarna spenderar vi vid poolen, framfor tv:n eller sa laser vi. Det ar tur att vi har traffat manga roliga manniskor har for annars skulle vi dott av uttraknig. Vi har traffat tva nya danskar har som vi ska aka vidare med till Rickhampton ikvall. Vi traffade aven de "gamla" danskarna inne i byn harom dagen. Igen!

Inatt sov vi fyra stycken i vart lilla tvamanstalt For danskarna hade ingenstnas att sova. Det var ganska trangt ska jag saga, och jag sov inte mycket for bada tva lag och snarka i mitt ora! Hahaha

Idag ska vi i alla fall ut pa en tre timmars lang motorcykeltur. Det sak bli jattekul! Nanting att gora i alla fall ;) Och sa har jag antligen fatt lite riktigt mat har. Tacos och Thaimat! Mums!

Nu ska jag fortsatta lasa. 
 
Kramar pa er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Gumman!

Jasså det händer inget i Agnes? Det låter jobbigt att tillbringa dagarna vid poolen!! Stackars er. ;)

Det är väl tur att ni vilar på dagarna om du inte sover på nätterna? Var försiktiga när ni ska åka motorcykel. Glöm inte att det är vänstertrafik.



Nu kokar vi ägg, snart dags för frukost. Påskfrukost, mysigt! Vi hörs innan ni ska woofa(stavas det så?). Ha en skön påsk och många kramar från hela familjen. Vi kanske ses i blåkulla ;)



2010-04-03 @ 09:55:06
Postat av: Helen Säverot

ja, det är verkigen synd om er ! riktig mat - taco och thai ??????????? vart har mammas köttbullar tagit vägen ??? Vi hade en trevlig kväll igår men du var saknad!! Idag har vi också solat faktiskt. Lasse låg i shorts men jag nöjde mig med t-shirt och mysbyxor. Kör försiktigt! Kramizar

2010-04-03 @ 21:48:37
Postat av: Linda

ska ni köra motorcykel? ni två? hur ska det sluta? :) haha!

kul att ni har skaffat er några kompisar, danskarna följer nog efter er tror jag :) haha! men detlåter som att ni har det jättebra! :) jag vill också komma, ska nog ta mej en tur till fiji innan jag åker hem ;) haha! saknar er! men vi ses snart! puss och kram

2010-04-06 @ 20:04:26
URL: http://lindawikfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0