Woofing i Rockhampton

Nu ar vi i Rockhampton och woofar hos en familj. Det betyder att jobbar och hjalper till pa farmen i utbyte mot mat och husrum. Familjen ar jattesnall! De ar hur gulliga som helst och Wendy, som ager farmen, kallar oss hela tiden "Love" eller "Sweety". Sa mysigt!

Idag har vi fatt stada hela huset, stada altanen fran spindelnat, klippa hacken, fixa med nagra ror i hagen, skrubba duschen och stada ur veterinarboden. Snart ska vi fa prova pa och mjolka en ko!! Coolt va? :P

Ikvall ska vi ata krabbor som Wendy och hennes kompis var och fiskade igar. Mums!

Hoppas ni har det bra dar hemma allihopa. Och om ni vill mig nat far ni ringa for jag har inga pengar kvar ;) Saknar er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Gumman!

Jag har lämnat in din ansökan till Merit. Hon kollade igenom så allt var OK. Du kan höra av dej till henne om du vill, sa hon.



Så va bra då blir det storstädning här när du kommer hem! ;) Bara synd att vi inte har en ko också...

2010-04-06 @ 16:11:28
Postat av: Johanna

Jag saknar dig väldigt mycket men du har det underbart och det ska du ha.

Jag fyller dagarna och det går ett uns lättare men det är helvete ändå.

andas in andas ut andas in andas ut

Tur man är så jävla envis så man kommer ihåg vissa saker iaf att man behöver dem för att överleva.

PIER PRESSURE ÄR BOKAT!

Skrivit på face men tänkte det kunde behövas här också, och du är skyldig mig pengar när du kommer hem;) vi fixar vi fixar..

pussss <3<33

2010-04-06 @ 17:22:50
Postat av: Elisabeth

Hejsan! Tænk att du tycker det ær så underbart att få stæda!! Du kan sækert få jobb hær hos oss nær du kommer hem!! Jag ær avundsjuk att jag aldrig fick gjort en sån resa då jag var ung men jag unnar er den i alla fall!!Kramar

2010-04-06 @ 17:25:51
Postat av: Helen Säverot

Så bra att du tränar på att storstäda, här finns massor att göra :) kram

2010-04-06 @ 17:41:33
Postat av: Kristina

Efter detta inlägget lär ni vara efterlängtade av många här hemma. det går nog att ordna lite woofing på Rödluvegatan också!!! Kram på er båda äventyrare.

2010-04-06 @ 21:09:46
Postat av: Jennie

Japp, jag skulle kunna starta min egen stadfirma nar jag kommer hem ;D Men jag tar 500kr/timma bara sa att ni vet! ;P Hahaha

Det ar jattekul med alla kossor! Vi borde skaffa nagra kor och ha i tradgarden nar jag kommer hem mamma! ;D

2010-04-07 @ 13:24:48
Postat av: Sissi

Ha ha ha,de vore väl nåt, att ha en kossa i trädgården. Du kan komma till mig oxå & städa

Ha de bäst :)

Kram Sissi

2010-04-07 @ 18:45:20
Postat av: Anna

Ja, varför inte. Har vi tomtar på loftet kan vi väl ha kossor i trädgården!

2010-04-08 @ 15:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0