In the spider's web

Jag är helt slutkörd efter träning idag. Första utomhus träningen och så är det 15 minus! Det var väldigt kallt!! Hela håret var alldeles frostigt när vi var klara. Såg ut som en liten tomtenisse ^^ Men det var ändå skönt att få komma ut och spela lite riktig fotboll igen.

Imon bär familjen av mot Oslo för att hälsa på kusinerna, faster och Erik :) Ska bli jättekul! Det var minst två år sen vi var där sist, så ska bli roligt att se om nåt har förändrats. Och nu ska jag banne mig luska ut vem som är Elins pojkvän också! Hon vägrar tala om det för mig, så nu är jag ju jättenyfiken! Haha

Jag läste precis Idas inlägg om spindlar med, så nu blev jag ju riktigt orolig. Jösses! Jag trodde inte det fanns så många farliga spindlar. Måste nog skaffa mig nån slags skyddsdräkt om jag ska kunna sova säkert. Var du tvungen att visa bilder på alla de sytliga spindlarna, Ida? Fy!

Dagens Låt:
Placebo - Running Up That Hill


Kommentarer
Postat av: ida

Haha, var de inte söta :P Ville bara förbereda dig lite, finns ännu farligare djur uppe i Queensland! Mohahah!



Ha det jättebra i Norge! NÄr kommer du hem igen?

puss

2010-02-12 @ 05:32:33
URL: http://whenthenisnow.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nej, de var verkligen inte söta! ^^

Jag kommer hem på söndag kväll igen så det blir bara en helg i storstan ;) puss

2010-02-12 @ 11:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0