Flyt

Idag har jag äntligen fått jobba igen! Det brukar ju vara skönt att vara ledig emellanåt, men nu har jag varit ledig alldeles för mycket. I vanliga fall njuter man av att vara hemma ensam och ha lite tid för sig själv och bara vara, men nu vill jag inte vara ledig mer. Jag bli så himla rastlös! Dessutom finns det absolut inget att göra ensam på dagarna. Det är tur att jag måste gå ut med hunden annars skulle jag nog fastna framför tv:n och sitta där hela dagens tills jag blir galen ;) Så det var riktigt skönt att gå och jobba i morses (även om jag fick kämpa lite för att komma upp kl: 6).

Eftersom träningen blivit inställd på grund av all snö, bestämde några av oss att vi skulle hitta på nåt annat. Så idag blev det simning i badhuset :) Det var riktigt härligt att göra nåt annat än fotboll och styrka. Och det var inte igår jag var på badhuset heller. Funderar starkt på att ta och börja simma nån gång i veckan för det är väldigt avslappnande. Får se om man kan klämma in det någon kväll :)

Efter simningen gick vi till Allé Terassen och åt lite god mat. Det hade vi gjort oss förtjänta av efter 30 vändor i bassängen ;)

Efter den här dagen är jag helt slut, men på ett bra sätt. Är nöjd med min dag.

Kvällen Låt:
Muse - Supermassive Black Hole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0