Sweet ride

Festen blev hos Ellie och Henke till slut ändå :) Vi (eller alla andra) drack, lekte lekar och spelade lite Nintendo Wii. Jag ägde totalt på bowlingen på Nintendot! Och jag som är så otroligt dålig på riktig bowling! Men på detta var jag jättebra! Slog strike på strike hela tiden ^^

Sen när alla skulle ner till stan och vi ringde efter en taxi, så fixade Emelie så vi fick en Limo! Tyvärr skulle jag ju åka hem för att jobba så jag kunde inte åka med. Jag hade velat se när de klev ur Limon framför Harry's och gick före alla i kön (för det ingick i priset; inträdet och att gå före alla!). Inte helt fel.

Dagens Låt:
Looptroop Rockers - Naive







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0