Coffs Harbour

Nu har vi anlant till Coffs Harbour. Eller vi kom imorse kl 7.30 ungefar efter en natt pa bussen fran Sydney. Bussresan gick riktigt bra. Jag tror jag sov storsta delan, men jag var anda helt slut nar vi kom fram till vart Hostel, sa vi tog en liten tupplur till kl 10. Nar vi vaknat till liv igen tog vi och hyrde cyklar sa vi kunde se lite mer av stan. Vi cyklade i ca 30 minuter for att se 'The Big Banana' som ar ett cafe/affar som bara saljer saker med banan. Det var ett mysigt litet stalle och allting luktade sa gott! Det slutade med att Ida kopte en bananglass (det var en banan som de hade doppat i choklad och notter och sen frusit in) och jag kopte en jordgubbsmilkshake. Haha
Efter det var vi sa otroligt varma sa vi hittade en liten strand dar vi stannade och solade och badade. Det sag verkligen ut som en paradisstrand. San som man ser pa vykort. Vi tog en massa kort och spelade till och med in en liten film, men vi kan inte lagga upp bilderna harifran tyvarr. Ni far se dem lite senare istallet. Det var i alla fall ca 25 grader i vattnet :P Underbart!

Nu ikvall at vi en jattegod barbecuebuffe pa hostelet. Mums!
Nu har jag tyvarr inte mer tid (det kostar/minut har)

Ha det bast allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det låter så mysigt. Bra med cykel också, det ger träning. :)

Lite ovant att läsa svenska utan "prickar", det flyter inte riktigt bra...

Maånga kramar

2010-03-20 @ 10:45:46
Postat av: Jennie

Hahah ja, det ar klurigt! Och det ar inte helt latt att skriva heller ska jag tala om ;P

2010-03-21 @ 00:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0