Dagen innan

Nu är det bara en dag kvar! Och jag är riktigt nervös nu. Jag har fortfarande massa saker jag måste fixa som jag inte hunnit på grund av magsjukan. Det var inte särskilt bra planerat att få magsjuka dagarna innan man ska åka iväg på en långresa. Men tur i oturen var väl att den inte kom idag eller imorgon istället.

Jag mår i alla fall bättre nu så jag ska försöka få gjort lite saker idag och imorgon innan vi åker mot Landvetter. Jag ska:

Hämta min hårddisk hos Emson
Skriva ut alla viktiga papper
Kopiera alla viktiga papper
Sriva ut de nya flygtiderna (det hade tydligen blivit lite ändringar)
Gå till jobbet och lämna in timlistan + prata med chefen
Kolla upp det där med ett extra bankkort
Packa det sista
Ta spruta
och säga hejdå till alla :'(

Det är en hel del att hinna med på en och en halv dag, men det ska gå. Nu måste jag börja sätta igång och beta av listan.

Dagens Låt:
Rihanna - Rude Boy


Kommentarer
Postat av: Jojjo

KOM TILLBAKA !

2010-03-09 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0