Nu aker vi snart!

Jag sitter just nu pa Tonys data och skriver, det ar darfor det inte finns alla svenska bokstaver ;)
Om ca fyra timmar satter vi oss pa bussen mot Coffs Harbour. Jag ar jattenervos nu! Jag som precis hade vant mig vid att vara i Sydney och sa ska vi vidare igen. Det kommer bli jattekul, men jag kanner mig anda alldeles pirrig i magen. Bussresan tar ca nio timmart sa vi kommer fram kl 07.10 imorgon bitti (Alltsa kl 21 kvallen innan hos er). Vi ska bara vara en natt i Coffs Harbour och sen aker vi vidare mot Byron Bay den 21 mars igen och dar sak vi stanna lite langre. Vi kommer inte att ha nagon dator med oss, men vi ska forsoka fa tag i datorer sa ofta vi kan sa ni kan folja var resa.

Detta ar hela var planering pa vart vi kommer stanna pa vagen upp till Cairns:

19 mars: Borjar vi aka mot Coffs Harbour
20-21 mars: Coffs Harbour 
22-24 mars: Byron Bay + en dagsresa till Nimbin
25-29 mars: Surfers Paradise
30 mars: Brisbane over dagen
31 mars-2 april: Noosa
3-7 april: Campa pa Fraser Island
8-10 april: town of 1770
11-18 april: Woofing utanfor Rockhampton
19-23 april: Segla pa Whitsundays
24 april-ca 4 maj: Cairns
6-9 maj: Livi och campa med Alexandras familj
10-19 maj: Fiji!
20-23 maj: Sydney
23 maj: Flyger vi hem igen!

Onska mig lycka till nu!

Mamma, pappa och Jesper ring mig nar ni har tid sa kan vi prata lite! Alskar er!

Dagens Lat:
Ke$ha - Tik Tok

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej ja då år ni æntligen på væg på ert stora æventyr!! Jag ær bara lite avundsjuk men Elin o jag åker til Ål på skidtævling idag. Men det ær ju en viss skillnad mot er resa!!

Lycka till och kom ihåg att njuta av varje stund.

Bamsekramar från Lommedalen

2010-03-19 @ 09:30:04
Postat av: anna

Hej Gumman! Ni har ett späckat schema!! Men va kul!

Jag har precis kommit hem från jobbet. Jesper och pappa sa just hej då för dom ska spela match. Jag har en kväll för mig själv!!! ;)

Det blir nog mormor och morfar en stund. Sen får jag höra om Jacobsson/Arvidsson överlevt skidåkningen.



Vi älskar dig också, gumman. Vi hörs på sms och telefon. Ha det bäst båda två och kom ihåg att sola lite för mig också. Mammakramar i massor. :D

2010-03-19 @ 16:39:59
Postat av: finalinafina ♥

Hejsan! Imorse drog jag igång en "Veckans blogg"-tävling. Det är redan många som har anmält sig; gör det du oxå! Du behöver bara lägga en kommentar i det inlägget. Ha en bra dag ♥♥♥

2010-03-19 @ 17:05:18
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: Helen Säverot

Vilket schema! Ni kommer verkligen att se mkt roligt och ha fantastiskt skönt. Ska bli kul att fortsätta följa din resa ! Kramizar

2010-03-19 @ 19:09:20
Postat av: Becca

Låter underbart ju!! :)

Skulle okså vilja åka till Australien FAKTISKT ;)



förresten, glöm inte anmäla dig till bloggtävlingen ;) lite fritid har du nog att ägna åt det haha..

2010-03-20 @ 13:10:04
URL: http://tomteeen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack allihopa! Det ar sa kul att hora fran er alla och att ni laser min blogg :P

Sia: Vad kul det later! Ska Elin tavla? Lycka till i sa fall Elin!!

Mamma: Halsa mia och alla fran mig! Hoppas de kom en med alla ben ;)

Helen: Tack s[ mycket :P Hlsa alla!

Rebecca: Nejda, jag har ju jattemycket tid over sa det klart jag ska fixa det ;P Hahah

2010-03-21 @ 00:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0