Sydney, Australia

Nu är jag framme i Sydney efter en riktig helvetesresa med 27 timmar på flyg. Jag landade kl 8 på onsdags morgonen här och då är kl 22 på tisdagskvällen hemma i Sverige. Jag sov kanske sammanlagt 3 timmar under hela resan och så har jag varit så nervös så jag har inte fått i mig någon mat. Magen vill inte samarbeta över huvudtaget.
När jag hade tagit mig igenom tullen och hittat en taxi och kört hem till Ida var jag så slut så jag sov i ca fem timmar. Sen kom Ida och väckte mig igen för då var det dags att spela fotbollsmatch ^^ Det är Karin och henne "mamma-vänner" som har startat ett slags korpen-lag. De var verkligen nybörjare allihopa så ni kan ju tänka er hur matchen (som var 35 minuter lång) såg ut. Men det var väldigt roligt i alla fall. Jag fick tänka på någonting annat en liten stund, och inte på hur mycket jag redan saknar alla där hemma. Och så vann vu ju med 4-2. ida gjorde två mål och jag två assist ;)
Efter matchen gick hela laget ut och tog en öl på Summer Hills pub. Väldigt mysigt :) Och jag och Ida fick en massa tips på vad vi skulle stanna och se på vår resa upp mot Cairns. Vi har nämligen inte planerat så mycket själva. Vi vet väl ungefär vad vi vill se, men inget mer planerat så det får gå som det går ^^
Imorgon eftermiddag åker vi vidare mot Livi och Blue Mountains. Vi stannar nog där tills söndag och sen åker vi tillbaka mot Sydney innan vi påbörjar vår stora resa.
Nu fick ni lite snabba uppdateringar. Mer orkar jag inte ikväll. Imorgon när jag vaknat ska jag skypea med mamma, pappa, jesper och mira!

Sov gott nu då! Saknar er alla!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Bolin

Åh så skønt det låter. Tænk att du æntligen ær framme och tænk på alt som du nu får uppleva. Detta gør du kanske bara en gång i livet så passa på att njut!! Tænk inte på alla dær hemma de klarar sig nog en stund utan dig. Du kommer ændå att kænna att tiden dær borta går alltfør fort så NJUT!!

Jag och Elin ær hemma idag før hon fikk magsjuka i natt och ligger nu helt utslagen och sover på soffan med tv:n på. Jag sitter hær vid datorn och førsøker planera våran lilla sommartur till Malaysia. Vi ska hitta ett hotel på Borneo sen ær det mesta i box. Ska bli jættespænnande att uppleva något annat æn Italien ,Frankrike och Krotien.

Som sagt passa på att uppleva allt galet nu och tænk på oss som går hær i kylan med snø upp till knæna!!

Bamsekramar från Bolins i Lommedalen

2010-03-10 @ 13:12:46
Postat av: Johanna

Vi saknar dig också här hemma!

Kom bara lite tårar när jag lämnade er för att ni skulle åka. Jag kommer följa din blogg flitigt!

Sen har jag gått och åkt på lymfkörtelsinflammation så antibiotika i 10 dagar. Toppen ><

Men nu får ni ha det så roligt och så får vi höras för jag har ju skype nu också

SAKNAR DIG NENNIS <3

2010-03-10 @ 15:30:10
URL: http://thetruthmakesnonoise.blogg.se/
Postat av: anna

hej gumman!

Har precis lagt på efter att ha skypat? en lång stund. Såg att Elisabeth redan varit ute så adressen gick fram! Ha det riktigt bra hos Livi och Alexandra. Vi hörs på sms imorgon. Kramar från din enögda mamma och pappa.

2010-03-10 @ 23:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0