Back to Sweden!

Kl: 22 Australiensisk tid sätter vi oss på flyget tillbaka till Sverige. Woho! Det kommer bli en lång resa men det går alltid bra när man är två och har något att se fram emot. När vi landar på måndag kl: 17.10 svensk tid har vi rest i ca 28 timmar. Då ska det mysas med familjen! Åh, vad jag längtar!

Men först är det öppen bar på flyget! ;P Synd att Ida inte kan dricka pga sin infektion, för jag vill ju inte dricka ensam. Annars hade vi supit till det rejält!! ;P Haha! Knappast!

Nu ska vi fortsätta packa. Jag är nästan helt klar och min väska väger 19,5 kg. Bra packat va? ;)

Vi ses snart!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen hem gumman!

Nu ses vi snart!! :)

2010-05-23 @ 10:49:46
Postat av: Albin

Det hade jag velat se. Dig vingla av planet. Hade blivit väldigt överraskad ;) Välkommen hem förresten. :DD

2010-05-24 @ 21:37:34
Postat av: Becca!

Det var himlans roligt att träffa dig idag!! :D

2010-05-24 @ 23:49:59
URL: http://tomteeen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh, tack så mycket allihopa!! :P

Hahaha jadu, Albin det hade varit kul! ^^

2010-05-25 @ 08:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0