Forsranning!

Vi kom nyss tillbaka fran var halvdag av forsranning. Det var det helt otroligt! Sa himla kul! Och jag var helt genomsur! Vi fick borja med att lara oss hur man skulle styra/paddla och hur man skulle halla fast sig for att inte ramla av ;) Det var ingen som ramlade av var bat som tur var. Inte ens Ida ;P Vi fick hoppa av baten emallanat och flyta floden ner ifall vi ville och det klart vi vile. En gang kom jag under vattenytan under en ganska lang stund sa jag fick lite smatt panik, men sen var jag uppe och skratta at mig sjalv igen, Det maste sett roligt ut ;D

Nar vi kom tillbaka till land korde de oss til en resaurang dar vi fick te, kaffe och WEDGES! Det ar sa underbart gott! Det finns inga godare klyftpotatisar an det tror jag allt. Det maste vi se om vi kan hitta hemma i Sverige :P

Pa formiddagen tog vi en tripp till en stor outlet har i Cairns. De salde i princip samma saker som i affarerna inne i Cairns, bara att det var 50% billigare. JA\ag kopte ett par skjorts och en t-shirt for ca 100 kr. Ida kopte bland annat ett jattesnyggt linne for 14kr. Det var perfekt for var budget ;)

Nu ska vi packa ner allt i vara ryggsackar for imon tar vi flyget kl: 10.25 tillbaka till Sydney. VI ska bara se till sa att allt far plats och att de inte vager over 20 kg. Lattare sagt an gjort!

Nar vi kommer tillbaka till Sydney sak jag se till att ladda upp alla bilder vi har tagit sa att ni kan fa se :P Nu haller jag tummarna for att det gar bra for Mira pa hundkursen idag :D Lycka till! Krama henne fran mig!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hon var en talang i "spåret". Bara drog iväg som på ett snöre, helt otroligt. Du ska få se!!

Kul med forsränning! Du var inte rädd?

Vi hörs, maaassssa kramar från alla oss. :D

2010-05-02 @ 13:44:32
Postat av: Helen Säverot

Vad allt låter spännande!!! Johanna börjar ladda för deras resa på fredag. Svårt med packningen, hur stor väska man får ha som handbagage o s v .

Ha fortsatt kul !! Hörs igen :)

kramar

2010-05-02 @ 14:57:14
Postat av: Kristina

Ja det är för väl att du skriver så man får reda på vad för äventyr ni är ute på. Och att ni kommer helskinnade ur dem. Hälsa Sydney Karin med familj.

2010-05-03 @ 22:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0