Of to Fiji!

Nu är vi tillbaka i Sydney efter vår helg hos Livi och familjen. Vi hade det jättebra! De äre så gulliga! Jag måste komma tillbaka hit och hälsa på dem nån gång igen, eller så får de ta sig till Sverige. Jag sa att de var välkomna när som helst :P

Vi åkte till Canberra på lördagen och spenderade dagen där. Det tog ca 3 timmar med bil att åka dit så vi startade redan vid halv sju. Vi såg the national history of Australia, Parliament House, vi åkte upp i ett utkikstorn så vi såg ut över hela staden, vi fikade i parken vid vatnet, vi åkte till en utstallning där de visade om hur de hade byggt upp hela staden från grunden nån gång i slutet på 1920-talet. Det var en valdigt vacker stad. Välplanerad, ren med moderna byggnader. Vi tyckte om det! :)

På söndagen var det morsdag här så vi hade morsdags-frukost hos Alex. Jättegott! Vi var där och pratade och lekte lekar med alla barnen till klockan 14 och sen åkte vi tilbaka till Summer Hill. Jag kommer sakna Livi när vi åker härifrån.

Idag åker vi vidare till Fiji!!! Taxin kommer snart och hämtar oss :P Vi ska vara där tills den 19 maj och sen åker vi ju hem den 23 maj harifrån. Bara två veckor kvar!

Saknar er! Hoppas ni har det bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har det bäst, det vet du ;)

Hoppas ni har det bäst också! Ha det skönt på fiji, vi ses snart. Massa kramar från oss.

2010-05-10 @ 06:06:05
Postat av: sissi

Hej Jennie!

Ha de bäst du oxå,& ha de så himla skönt på fiji.

Vi ses snart

Kram från oss på Tullen <3<3

2010-05-10 @ 17:11:08
Postat av: Helen Säverot

Sola lite åt mig också ! Vi lär inte få nån sol i Barca :( verkar bli regn, om vi nu kommer iväg vill säga. kramizar så länge.

P S Johanna o Emelie stortrivs hos nina

2010-05-10 @ 20:01:34
Postat av: Elisabeth

Så skønt att bli lite omhændertagna några dagar và??!! Nu har ni ett hærligt æventyr kvar på Fiji (stavas det så??) innan ni kommer hem til den grå vardagen som du længtar så mycket efter. Njut nu de sista dagarna. De kommer inte i retur!

Ha det jættebra Bamsekramar från faster

2010-05-10 @ 20:31:30
Postat av: Jennie

Tack allihopa! Jag ska njuta så mycket som möjligt!

Det är jättefint här och väldigt, väldigt varmt! Imon ska vi åka till en annan ö och simma i grottor :-D om jag inte blir mer sjuk :( hoppas inte det.

Men jag saknar er alla ändå! Ska bli kul att se alla om två veckor igen! :) kramar

2010-05-11 @ 08:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0