Sydney again

Då var vi tillbaka i Sydney igen! Vi har haft det såå bra på Fiji! Helt underbart! Det är verkligen rena paradiset och vi träffade så många roliga människor så det gjorde bara det hela ännu bättre :D

Vi har mycket, mycket saker att uträtta här i Sydney innan vi åker hem så vi kommer hafullt upp hela dagarna. Det är ju trots allt bara fyra dagar kvar här tills vi flyger tillbaka mot Sverige! Jag längtar så efter att komma hem och träffa alla igen :P Men jag kommer saknar Sydney och att vara på resande fot ändå. Det jag inte kommer sakna är att leva ur en ryggsäck hela tiden. Det är så jobbigt! Ska bli harligt atyt packa upp och slippa den sen ;)

Vi håller på och försöker packa dem just nu så att vi inte ska behöva göra allt på söndag. Än så länge ser det bra ut, men vi får väl se.

Nu ska vi laga lite paj :) Vi ska lägga upp lite bilder ifrån paradiset sen ocksa :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så hærligt att ni fick en toppenavslutning på er resa. Packa nu ryggsæcken væl så tar jag øver den nær ni kommer tillbaka till gamla vanliga Sverige. Har avtalat med Maria att jag får låna den i sommar.Ska bli kul att se alla bilder från resan.

Ha det bra kramar

2010-05-19 @ 08:30:03
Postat av: Jennie

Hahaha jag ska försöka göra det. Jag har lite mer grejer nu än när jag åkte ner, så det är lite svårare nu ;) Men det ska gå! JA, det ska bli jättekul att se er igen :P Jag hörde att ni skulle iväg i sommar.Vad kul! :P Häsla alla. Kramar!

2010-05-19 @ 13:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0