Tillbaka i kylan

Igår flög vi tillbaka till Sydney igen. Flygresan tog ca 2,5 timmar så det var ju bara en kortis resa jämfört med de resorna vi har gjort nu det sista ;) Vi var tillbaka hos Karin och Tony vid kl:14 så vi hade lite tid att vila och ta de lugnt på eftermiddagen. På kvällen spelade vi match igen. Jag var inte med och spelade för min fot gör fortfarande ont och jag vill ju inte skada mig så att jag inte kan träna eller spela när vi kommer hem ;)

Idag ska vi ta tåget in till stan en stund och kika lite. Vi kanske går en svang till den botasniska trädgården. På kvällen hade vi tänkt gå och titta på Avatar eller Alice i underlandet på 3D. Vi sak bara se så att det finns platser :)

På torsdag åker vi till Livi och Alexandra i Penrith igen och vi stannar nog där över helgen. Vi får väl se vad vi hittar på. Om det blir något Canberra eller om vi bestämmer oss för att göra nåt annat. Det ska i alla fall bli kul att träffa dem igen :)

På måndag flyger vi till Fiji! Det är tydligen den bästa säsongen att flyga dit nu och det ska vara strålande sol! Yeay! Vi behöver lite sol efter 4 veckors regn på östkusten ^^

Vi kommer tillbaka till Sydney igen den 19 maj och den 23 maj flyger vi tillbaka till Sverige!!! Det ska bli såå skönt att komma hem igen. Att bara få sove i sin egna säng eller bara ligga framör tv:n och slappa. Täffaa allihopa igen, leka med Mira, gå till jobbet (!) och njuta av den svenska våren ^^

Nu ska jag gå och duscha och sen blir det stan :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Tog det bara 2,5 h att flyag den vägen? Det var snabbt! Det ser långt ut på kartan.

Ni måste hälsa Livi från oss. Tänk att det redan gått så många veckor, nu rusar tiden iväg. Hinner ni med allt det sista? Shoppa och sånt ;)

Jag har i alla fall blivit erbjuden jobb i höst, känns skönt. Nu kan jag ta sommarlov i lugn och ro.

Och det gör jag snart! Inte många veckor kvar nu.



Men först är det Barcelona nästa vecka, så jag får putsa på den spanskan jag inte kan ;)



Ha det så bra och ge Sigrid din tandborste..

Maaasssa kramar från oss till dig och Ida.

2010-05-04 @ 06:12:08
Postat av: Helen Säverot

Så skönt med sol och värme :) Det hoppas jag vi får också!!!!! Anna - du berättade inte om jobbet i lördags ??!! Kram så länge

2010-05-04 @ 21:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0